10 comentarii la “Buna tuturor!

  1. E super imi place eu iti dau o nota destul de mare 10 e super mie imi place aceste capitole pentru ca teai esprimat foarte frumos si cuvinte deosebite

  2. E super imi place asta teai exprimat foarte frumos si ai folosit cuvinte deosebite eu iti dau 100 de puncte la aceste capitole 6 si 7 e super imi place

  3. E superb capitolul 12 imi place la nebunie eu iti dau 100 totusi e foarte frumos si expresiv……!! Imi pentru ca ai flosit expresi frumoase.!!!!!!!

Lasă un răspuns

