2 comentarii la “Buna tuturor!

  1. Hai vad ca iti place sa scri iar unele din povestile tale sunt chiar interesante, nu am stat sa le citesc pe toate ci cateva caitole din unele. Sa sti ca poti promova povestile si mai mult pe alte situri, spre exemplu wattpad unde poti adauga o melodie pentru poveste, o coperta, poza, etc. si poti primi voturi si comentarii.
    Am si eu o povestioara acolo (http://www.wattpad.com/story/2126041-diamantul-albastru)
    Am sa mai trec cu un comentariu pe aici pe la una din povesti cand am sa apuc sa citesc tot ce ai postat din ea.
    Byebye >:D<

    • Si eu am un cont pe Wattpad. Iti voi citi poveste, si iti multumesc pentru oferta. Abia astept sa aflu ce parere ai despre povestea pe care o vei citii.Inca ceva ( ,,Povestea micii vrajitoare Caroline ” este prima mea poveste si sincer nu este…pre frumoasa, cel putin descrierea… )

Lasă un răspuns

